zaterdag 2 juli 2011

Euro-winstberichtencentrale Linda de Waal

Vandaag een brief ontvangen van Euro-winstberichtencentrale Linda de Waal uit Winschoten.
Ik wordt lekker gemaakt met een kostenloze busreis/rondvaart/stadsbezichting etc. Wordt in mijn woonplaats op vast vertrekpunt opgehaald en krijg een ontbijt en een warme maaltijd aangeboden. Neem ik een partner mee dan krijg ik een geschenkmand met diverse foodproducten, daarnaast en decoupeerzaag, boormachine en een haakse slijper (TüV getest) en ook dat gratis. Als klap op de vuurpijl wordt mij, zonder dat nadere voorwaarden worden genoemd, gegarandeerd een bedrag van 2.500,00 euro contant overhandigd.

Gezien eerdere verhalen over soortgelijk busreizen heb ik het idee dat ik voor het lapje wordt gehouden. Wie kent bovengenoemd bedrijf en heeft daar slechte dan wel goede ervaringen mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten