zaterdag 2 juli 2011

Euro Wincentrale Oplichting

Hallo,

Mijn moeder van 75 jaar heeft samen met haar vriendin een reis naar Italie geboekt bij Pro Actief plus. Ze zouden 12 september vertrekken.
Nu blijkt dat Pro Actief plus met de noorderzon vertrokken is. Website is uit de lucht en telefoonnummer niet meer actueel. Ook met Touroperator Hollandia, de busmaatschappij die de reis zou verzorgen, is er met geen mogelijkheid contact te krijgen.

Ik heb mijn moeder erop gewezen dat ze nooit meer een reis moet boeken zonder dat de reisorganisatie is aangesloten bij een garantiefonds.

Ik zou graag reacties willen ontvangen van mede gedupeerden. Dat mijn moeder en haar vriendin hun geld kwijt zijn (1200 euro) is me nu wel duidelijk geworden.
Wellicht kunnen we de personen die achter Pro actief plus zitten eens met naam en toenaam genoemd krijgen in een radar uitzending.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten